Returnerar
Vill du returnera (en del av) din beställning? Vi ber dig då att följa returproceduren nedan, om möjligt.
Returförfarande
Vi behandlar varje beställning med omsorg och kärlek. Är du oväntat inte nöjd med din produkt? Sedan går det givetvis alltid att återvända på Lakoo. I princip gäller en prövotid på 14 dagar efter mottagande av beställning. Vår returavdelning behandlar vanligtvis din retur inom 2 veckor efter att du mottagit din retur.
För korrekt och snabb handläggning är det viktigt att produkterna som returneras är korrekt förpackade. Så packa produkten i den (oklistermärkta, oskrivna) originalproduktförpackningen och sedan - tillsammans med - i en snygg, stadig ytterförpackning.
Returadress:
Returnerar lakoo
Bootstraat 23
3262Ab Oud-beijerland
Inte som förväntat?
Du kan byta eller returnera på två sätt:
- Med post
- I en av våra butiker
1. Retur med post
Vänligen returnera varan oanvänd, i originalförpackning och med tillräckligt porto. Vi rekommenderar att du använder Returnista, där du kan skicka ditt paket till reducerat pris. Naturligtvis är det också möjligt att returnera ditt paket med ett valfritt fraktbolag. Returer ligger utanför vår tjänst och är ditt eget ansvar.
Returvillkor
Varan oönskad och oskadad?
- Varan kommer att återbetalas om den dras tillbaka inom 14-dagars provperioden och returneras inom 14 dagar efter återkallelsen.
- Vänligen packa produkten/produkterna korrekt. Det betyder: i den oskrivna och oklibbade originalproduktförpackningen och sedan i en stadig och snygg ytterförpackning.
- Returpaketet återbetalas endast till fullo om det är oanvänt och returneras i originalförpackning, om möjligt med blankett med ordernummer. Om den returnerade produkten visar tecken på slitage eller inte returneras i originalförpackningen, kan endast en partiell återbetalning ske.
- Om du returnerar din beställning i sin helhet, om möjligt under ovanstående villkor, kommer köpesumman inklusive returfraktkostnaden från MamaLoes till dig på € 3,95 att återbetalas till ditt konto (om betald).
- Returer sker på egen risk. Som kund står du även för de direkta returkostnaderna.
- Eventuell återbetalning kommer vanligtvis att ske inom 2 veckor efter mottagandet av din retur.
- Återbetalningen kommer att göras med samma betalningsmetod som du använde för att betala för köpet, om du inte godkänner en annan betalningsmetod.
Olika returvillkor gäller för ett antal produkter eftersom det är hygienkänsliga produkter.
Tyvärr defekt, skadad eller fellevererad?
Vad irriterande att varan inte togs emot i gott skick, vi löser självklart detta åt dig. Det är inte alltid nödvändigt att returnera varan till oss. Vi vill därför be dig att skicka ett e-postmeddelande till INFO@LAKOO.NL.
- Ditt ordernummer
- Förklaring av vad som är fel
- En bild på vad som är fel så att vi kan ta en titt med dig
- Om du saknar en del av en artikel vill vi även gärna få ett foto på manualen som visar vad du saknar
- Om det är möjligt att lösa problemet med delar skickar vi dem till dig så snart som möjligt. Vår kundtjänst kommer då att informera dig om detta.
- Om en ersättningsvara behöver skickas skickar vi ytterligare returinformation via e-post. I ett sådant fall behöver du inte själv betala portokostnaderna för eventuell returförsändelse. Kundtjänst kommer att förse dig med denna information. Du skickar först till oss den defekta/fellevererade varan med fraktsedeln och en blankett med ditt ordernummer, varefter vi skickar tillbaka ersättningsvaran till dig vid mottagandet.
- Vänligen packa produkten/produkterna korrekt. Det betyder: i den oskrivna och oklibbade originalproduktförpackningen och sedan i en stadig och snygg ytterförpackning.
- Vi kommer naturligtvis alltid att göra vårt yttersta för att förhindra dessa typer av brister.
- Eventuell återbetalning kommer vanligtvis att ske inom 2 veckor efter mottagandet av din retur.
- Återbetalningen kommer att göras med samma betalningsmetod som du använde för att betala för köpet, om du inte godkänner en annan betalningsmetod.